Przekładnie Pinion z serii P-Line są bezkonkurencyjnym oraz bezkompromisowym rozwiązaniem. Dzięki wyrafinowanej technologi zaczerpniętej z motoryzacji, zmiana biegów zachodzi natychmiastowo. Ze względu na duże zainteresowanie, zaprojektowano przekładnie 18, 12 oraz 9-biegowe. Idealnie pasują do rowerów trekkingowych, górskich i elektrycznych.
Czy warto wybrać serie P-Line?
Ze względu na technologie zaczerpnięte z motoryzacji przekładnie P-Line to bezkompromisowe rozwiązanie, niemające żadnej konkurencji. Gwarantują precyzyjną zmianę przełożeń oraz elegancki wygląd, dzięki obudowie wykonanej z aluminium. Wszystkie przekładnie z serii P charakteryzują się współczynnikiem Q równym 174 mm oraz linią łańcucha wynoszącą 54 mm.
We wszystkich przekładniach zastosowano smarowanie rozbryzgowe. Środkiem smarnym jest olej przekładniowy o objętości 60 ml. W celu zapewnienia poprawnej pracy zaleca się wymianę oleju co 10 000 km lub co roku. Przekładnie P-Line idealnie sprawdzą się w rowerach trekkingowych, górskich oraz elektrycznych.
P1.18 – bardzo długa jazda bez zmartwień
Niezawodność przekładni P1.18 potwierdziło wiele wypraw rowerowych przez wszystkie kontynenty. Ze względu na szczelną konstrukcję, nie są jej straszne góry, pustynie czy nadmorskie krajobrazy. W celu zapewnienia lekkości pedałowania w każdych warunkach, zastosowano konstrukcję gwarantującą zakres przełożeń równy 636 procent.
Wybierając przekładnie P1.18 masz pewność, że dojedziesz wszędzie, bez żadnych problemów. Można zaryzykować stwierdzenie, że jest niezwykle wytrzymała. Potwierdza to światowy rekord ustanowiony przez Guido Kunze. Na rowerze z przekładnią Pinion oraz paskiem Gatesa pokonał odległość 343 kilometrów o różnicy wysokości 6233 metrów w lekko ponad 37 godzin. W czasie wyprawy 18-biegowa przekładnia zapewniła odpowiednie przełożenia na piach, żwir oraz szuter.
P1.12 – idealne przełożenia oraz niska masa
Ze względu na zastosowane przełożenia Pinion P1.12 doskonale sprawdza się w rowerach górskich oraz trekkingowych. Dzięki zakresowi przełożeń wynoszącemu 600 procent, przewyższa klasyczne napędy przerzutkowe 2×10 biegów. Doskonałe stopniowanie biegów zapewnia możliwość lekkiej jazdy pod wzniesienia oraz osiągnięcia dużej prędkości na prostej drodze.
Szczelna konstrukcja gwarantuje, że nie są jej straszne górskie oraz leśne trasy. Dzięki zwartej konstrukcji nie trzeba się martwić, że zaczepimy o gałąź lub krawężnik. P1.12 doskonale sprawdzi się również w rowerach trekkingowych. Nisko położony środek ciężkości pozwala na przyjęcie komfortowej oraz dynamicznej pozycji jazdy. W połączeniu z paskiem Gatesa, przekładnia Pinion gwarantuje bezawaryjną i długą jazdę.
P1.9XR – odpowiednia do miasta i wypraw krajoznawczych
Przekładnię P1.9XR zaprojektowano z myślą o rowerach elektrycznych, górskich oraz miejskich. Zakres przełożeń wynoszący 568 procent gwarantuje generowanie maksymalnej mocy nawet przy niskiej kadencji. Ze względu na 9 odpowiednio dobranych przełożeń, idealnie sprawdzi się podczas jazdy przez miasto oraz poza nim.
Dzięki niej bez obaw można się wybrać w teren o nieznanej topografii. Gwarantuje doskonałe przełożenia w czasie szybkich zjazdów oraz ciężkich podjazdów. W przypadku rowerów elektrycznych sprawia, że jazda staje się jeszcze bardziej lekka i przyjemna.
P1.9CR – szybko i stylowo przez miasto
Pinion P1.9CR stworzono dla rowerów miejskich oraz elektrycznych. Równomierne rozłożenie 9 biegów zapewnia doskonałe przełożenia do jazdy po mieście. Dzięki tej przekładni rekreacyjne wyjazdy oraz dojazdy do pracy staną się jeszcze większą przyjemnością.
W celu zapewnienia wysokiej niezawodności Pinion P1.9CR łączy się z paskiem zębatym. Głośne czy też zaolejone łańcuchy mogą stać się przeszłością. To połączenie gwarantuje bardzo długi czas jazdy bez napraw i niezwykle krótki czas przeznaczony na konserwację.
Pinion P-Line – bezkompromisowy i bezkonkurencyjny
Przekładnie Pinion z serii P-Line potwierdzają, że niemożliwe jest możliwe. Technologia przeniesiona bezpośrednio z motoryzacji pozwoliła stworzyć coś niezwykłego. Połączenie przekładni z paskiem zębatym gwarantuje (Gudereit LC-P 4.0 evo, Gudereit SX-P evo), że będzie ona zdecydowanie trwalsza i mniej kłopotliwa w konserwacji od napędów z klasycznymi przerzutkami na łańcuchu.